Skriv din beskrivning här!

Happy easter

Jag är inte alls avendsjuk på Ronja & Ellen just nu, nej för jag hatar London och vill aldrig åka dit.. Sverige är så mycket bättre! No who i am trying to fool? jag är så äckligt avendsjuk & inte blir dagen bättre av att vi kanske inte ska fira påsk för att min bror är sjuk, jävla partpooper han är. Nej men hej på er sötnosar! Hoppas erat lov har startat bra och att ni fått massor av godis.. Själv har man fått en påse cashew nötter, 100 kr & en choklad kanin. Härligt härligt, nej jag är sur för att vi kanske inte ska åka till farmor idag.. miss my old lady. Jaja ska försöka hitta på något nu innan jag dör av rastlöshet, Glad påsk & ha en bra dag finisar!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback