Skriv din beskrivning här!

.

Sitter just nu på svenskar men är klar med det jag ska göra så tänke kika in här och säga hej så: Hej alla glada/ledsna/arga/sårade/förvånade människor ute i världen! Hur mår ni idag? Själv mår jag bra förutom att jag är så sjukt irriterad och arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det är så jävla jobbigt att vara tjej och behöva stå ut med att ha töntiga tjejbråk samt behöva stå ut med alla bichiga tjejer som finns här ute i världen! Fast är man tjej så är man. Aja, vi slutar om 10 minuter och då drar jag ner till gymmet med Moa och förhoppningsvis blir jag en ny person efter det. Puss på rumpestumpen!
Tumblr_mjb1jbqkzm1s5ga5wo1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback