Skriv din beskrivning här!

All the stess is gone now

Just nu sitter jag i min säng nyduschad, insmord och känner mig allmänt fräch. Haha, det är i alla fall härligt att ilskan försvann efter träningspasset så nu känner jag mig, precis som jag hoppades, som en ny människa även fast jag vet att den kommer komma tillbaka imorgon! Men man får njuta av lunget så länge det varar! Sedan känner jag också hur jag redan börjar slappna av och bara ta det lungt för nu är allt gjort i skolan, ja i alla fall det som skas ha gjort innan påsklovet så det är riktigt härligt, haha! Aja, nu kom mamma hem med mat så nu ska jag käka, puss så länge! (HAHAH, vilket töntigt inlägg, speciellt avslutet men sånt är livet)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback