Skriv din beskrivning här!

27 mars 2013

Hellloooooooooooooo Darlings! Det har blivit en standard att gå in här på bloggen under lektionstid, haha! Nej, men våra lärare har äntligen insett att datorer faktiskt är nödvändigt. Aja, jag slutar skolan om en och en halv timme typ och då måste jag hem och städa min kanins bur och faktiskt börja packa! Haha, jag har sagt att jag ska börja packa sen i söndags men jag har aldrig orkat men nu är det ett måste, åker ju i övermorgon! Men vi hörs när jag kommer hem, pöööööööööössssssssss!
Tumblr_inline_mj632yjy9y1qz4rgp_large
HAHAHAH, så fuuuuuuuuuul!


Hej, allt bra?:)

Svar: Jadå, med dig? :)
None None

2013-03-27 · 14:41:40

Sv: hihi jag vet (a)
HAHAA aww kolla Harry..

Svar: Visst är han söööt, haha :)
None None

2013-03-27 · 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback