Skriv din beskrivning här!

18 mars 2013

Hej Darlings! Kom hem från skolan för en stund sedan och har bara hunnit stoppa i mig lite frukt. Jag ska väl strax börja ta tag i kemi-pluggandet, men har verkligen inte ork men jag får väl göra mitt bästa? Hatar verkligen dom här nationella proven, jag stressar sönder veckan innan, sover dåligt och mår allmänt dåligt och efteråt har jag ansträngt mig så mycket så då är jag helt slut. Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av Hollywood Heights och sen ta tag i kemin. Hoppas ni har en bättre måndag än vad jag kommer ha, pussar! 
Fastnar verkligen inte på bild idag så det får bli en arkivbild..


- Ja visst är dom, vill så gärna se dom live! :D

2013-03-18 · 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback