Skriv din beskrivning här!

14 mars 2013

Hej bloggishen! Om jag tyckte att gårdagen var jobbig, ska vi inte ens tala om den här dagen! Ursh.. Jag tror jag har gått runt och såsat hela dagen idag i skolan, sjukt vad trött jag är/har varit. Men det blev bättre efter skolan då jag gick hem till Ronja en snabbis, innan mitt utveckligssamtal och bara satt och pratade, alltid lika behövligt. Sedan när jag kom hem försökte jag plugga inför nationella i kemi, men det gick ju sådär dels för att jag är trött och för att vi försöker boka en resa till London vilken blev lite struligt nu men vi hoppas att det löser sig imorgon! Haha, oj vilket flum inlägg så får väl runda av här, puss på er! 


Vi har också nationella i kemi.. men vi har inte fått något att plugga på det, hur pluggar ni inför det? :D
kramis♡

Svar: Vi läser sammanfattningarna i kemiboken :)
None None

2013-03-15 · 10:57:50

Allt bra med mig? :)

2013-03-15 · 16:48:40

Vill också till London :(

2013-03-15 · 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback