Skriv din beskrivning här!

08.42

Hola Amigos! Jag sitter just nu på spanska lektionen men eftersom han gav oss varsin dator så tänkte jag att jag kune kika in här en snabbis. Hur mår ni? Själv mår jag super bra, lite trött bara. Men va fan, jag åker till London om 8 dagar med Roooooonja så hur kan jag inte vara glad? Snacka om att vi båda längtar ihjäl oss men som sagt det är bara 8 dagar kvar nu tills vi sitter på ett flygplan påväg till LONDON! Haha, jag blir helt hyper utav att bara tänka på det! Aja, i alla fall efter skolan drar jag och Ronja till gymmet. Har varit så jäkla dålig med träningen denna vecka men skolan har helt och hållet tagit över mig, inte kul. Ni får ha en bra dag darlings, så hörs vi sen. Puuuuuuuuussssssssssssssssssss!♥
Tumblr_mjmr7g5soj1qfiuz5o1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback