Skriv din beskrivning här!

TÄVLING

 
 
 
Ifall man börjar följa oss på bloglovin så måste man skriva vilket nummer man blev och ifall man länkar oss så vill vi självklart att en länk till det inlägget ska vara med! KRAM & LYCKA TILL LÖÖVERS!
 
(anledningen till att jag lottar ut väskan är för att jag har en till likadan)
 
KOMMENTARER SOM INTE HAR MED INLÄGGET ATT GÖRA TAS BORT
 
Update ; gör en repost på tävlingen som kommer avslutas på tisdag/onsdag beronde på ifall jag hinner på tisdagen. 


Sv: Ja, absolut! Allt bra med dej? :)

Hade jag vunnit eller haft en sådan skönhet till väska, hade jag nog matchat den med massa fina guldiga smycken! Som ett stort halsband, ett coolt skärp och massa armband med exempelvis kors på! Och kläderna till det hade nog varit en hög, svart midjekjol, tillsammans med ett svart linne eller tunnare tröja med gulddetaljer på! Ett par solglasögon hade inte suttit fel heller! Jag skulle ha lockigt hår, och ett par skor liknande dessa!: http://www.net-a-porter.com/product/354286

Jag har skrivit ett inlägg om denna tävlingen på min blogg också! :) http://sandralunmans.blogg.se/2013/june/var-med-du-ocksa.html#comment

Nu får jag hoppas! Och när avslutas tävlingen? Kram! :)

2013-06-14 · 17:17:13

Jag skulle ha matchat detta med vita jeans och en svart blus med guldiga detaljer på kragen och fickorna vid bröstet. Super fint om man ska ut och vill vara lite fin klädd!<3 gör ett inlägg på bloggen senare idag :*

2013-06-16 · 11:28:54

Inlägget på bloggen är ute! När avslutas tävlingen?:*
http://jooss.blogg.se/2013/june/sicktwistedbloggse.html

2013-06-16 · 19:41:22

eftersom att väskan sticker väldigt mycket ut så skulle jag inte ha något stort smycke runt halsen, jag skulle kört det simpelt med en midjehög svart kjol. Toppen skulle vara vit med tunna axelremmar och låg rygg, skulle stoppa in tröjan i kjolen och få den lite pösig. Istället för ett stort halsband så skulle jag välja ett litet guldkors och helt vanliga släta guldringar över fingrarna. En guldklocka från michael kors på armen skulle sitta perfect och ett par spets ballerina från H&M på fötterna! Håret skulle sitta uppe i en slarvig bulle och sminkningen skulle vara en simpel 'cat' eye! :) puss &kram xx

2013-06-19 · 00:43:27

Jag skulle nog ha matchat den med en midjehög svart kjol, ett puffigt svart linne med massor av guldiga detaljer på (exempelvis hjärtan eller kors) instoppade i kjolen och mina vita converse! Skulle nog fixa lite lätta lockar i mitt bruna hår och några guldringar på fingrarna. Jag tycker att väskan är så galet snygg, skulle verkligen bli superglad om jag vann! Nu ska jag sitta och drömma om vad jag skulle göra med väskan! ♥ Kram!

2013-06-22 · 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback