Skriv din beskrivning här!

Snart drar vi!

Hej och hå va jag har hållt på den här morgonen! Ska ju åka till landet om någon timme med Ellen och Min familj för att fira midsommar med några till och som vanligt så ska jag göra ALLT samma dag haha, har packat,städat,ätit, duschat,rakat benen osv den här morgonen! Mer än vad jag någonsin hunnit med på 3 timmar.
Har längtat efter den här helgen ett långt tag och är suuper taggad till morgondagens firande med massaaa MAAAAAAAT,lekar och roliga människor, det kommer bli skojjj som fan! Och nu så har vi internet på landet!! Så vi kommer nog kunna blogga lite ibland iallafall om vi inte är för upptagna med annat.
Men vi hörs någon gång och om inte imorgon så önskar jag er alla en riiiiktigt najs midsommar :)
Bild från igår när jag och Moa var ute och åkte på bräädorna (SUPERULTRACOOLSWAG)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback