Skriv din beskrivning här!

No hard feelings about that

Hej på er! Kom hem från gymmet för något timme sen och har hunnit käka och kollat på ett avsnitt av Awkward. Träningen idag vart inte så bra som det brukar vara men hade verkligen inte lust idag så jag gjorde det jag hade lust och orkade vilket sedan ledde till att jag typ halvt sträckte båda mina lår, var nog inte tillräckligt uppvärmd så nu är jag ömm och har ont på baksidan av båda mina lår :(
Resten av dagen så vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska vara med Mois och Ellpan och hitta på något, annars så kommer jag nog ligga hemma i sängen och äta klubbor,popcorn och kolla på film. Vädret suger ju ändå så no hard feelings about that :)
Men ska snart hoppa in i duschen så vi hörs!
Här har ni bilder från igår när jag följde med Min lillebror och mamma till Huddinge för att se och träffa Rackartygarna! Min lillebror är en STORT fan och vart överlycklig när han fick träffa dom, se dom, autografer och bilder :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback