Skriv din beskrivning här!

My mondayy......

.....spenderades med amandaaaaaa! Och det var skit nice att få se henne och att få snacka med henne om hennes resa osv. Vi var ute en liten stund och hängde(hellyahh) med några polare innan vi gick hem till mig och kollade på skräckfilmen Mama som var helt ok, inte så läskig som jag trodde att den skulle vara men den funkade och vi båda vart nöjda iallafall! Och lite efter det så drog Amanda ut, jag skulle ha följt med men kände att det var mysigare att ligga kvar i sängen och kolla på film som efter lång tids letande slutade med Brokeback Mountain! Jag har inte kollat klart på filmen än men det är en fin historia och jag tror att filmen är sjukt bra, kan ge er en liten update om den senare ikväll eller imorgon :) 
Nu så ska jag övergå till min film! 
 


Den filmen är väldigt bra! Är allt bra med dig?

Jag har frågestund på min blogg så fråga gärna något också :D kramisar

Svar: Ja det var den faktiskt! Jodå det är bara bra, själv? :)
None None

2013-06-17 · 23:10:00

den är bra :).

sv: ja, hon är en sötnos :D

2013-06-17 · 23:14:16

Snygga pojkar det där! Hihi

Svar: Ja verkligen!!
None None

2013-06-17 · 23:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback