Skriv din beskrivning här!

Me and my girlfriend

Hello friends! Kom hem för en stund sen från att fikat med världens bästa Simon.. Han köpte mitt guldkort också så nu har man pengar också! Ni anar inte hur varmt det är ute.. helt sjukt lökigt väder och självklart så var ju jag dum nog att skejta i medans jag väntade på tåget och jag behöver ju inte säga mer än att jag blev helt galet varm. Duschade kallt när jag kom hem! Idag så är det Icona Pop... Ahhhhh så jävla underbart! Har längtat sen de släppte artisterna, bara att få stå och skrika till i don't care och we got the world ikväll känns så jävla underbart.. Någon annan som ska dit? :)  Ha en toppen kväll lovers!


Riktigt bra ju! :D
Ville bara säga att ni har en fantastisk blogg! Älskar era inlägg. Och... Allting!! :D
Många kramar från mig!!! <3

2013-06-25 · 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback