Skriv din beskrivning här!

I got this feeling on a summer day

Innan balen igår ♥
 
Idag går vi ur nian vilket är en ganska sjuk känsla.. Alla var så fina igår och jag kommer nog sakna grundskolan och min klass även fast jag alltid eller oftast klagar på den men det finns så många härliga personer där och att säga hejdå till alla lärare kommer vara hårdast.. Det är tack vare deras gnäll och tjat som jag faktiskt står här idag och är godkänd i alla ämnen, meeeen innan det har vi en skoldag framför osss... jobbiga skola som sätter avslutningen på kvällen.. jaja nu ska jag slänga på mig något och dra ner till en fotbollsplan och kolla på matchen mellan lärarna och niorna.. HEJA JUCKAN, vi höres pussssss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback