Skriv din beskrivning här!

HOLA

Nu är jag äntligen lugnt och sansad efter en fartfylld hel med mamma och kompisar! 
Igår så shoppade jag nästan hela dagen i sökande efter klänning och skor, och det tog nacka Fortum och Skärholmen innan jag hittade det! Haha är iallafall super nöjd nu med både klänning skor och smycken :) Senare på kvällen så gled jag iväg på avslutnings fest med Moa Ellen och några till vilket var jääätte kul faktiskt! Jag och Moa dansade BOKSTAVLIGEN livet ur oss var heeelt sluuut när jag kom hem och somnade så fort huvudet nuddande kudden! 
Proooom, to be continued! 
 
Idag så började jag dagen med att gå ner till gymmet vilket kändes skönt och bra eftersom att jag inte har varit där på ett tag och senare vid tre så gjorde jag något som VERKLIGEN behövdes.....jag klippte mitt tjocka lockiga troll håååår!! Äntligen känns huuur jävla skönt som helst och jag blev hur jävla nöjd som helst! Så nu är allt spikat och klart, klänning,skor,smycken och hår. Jag är nöjd och nu ser jag bara fram emot ett hääärligt efterlängtat galet lov :) 


hejsan, vinnaren av veckans blogg finns nu länkad i menyn till höger på min blogg (förlåt att det tog så lång tid att dra en vinnare). gå in och kolla om de blev du som vann :D om inte är det bara att vara med igen ^^,

2013-06-03 · 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback