Skriv din beskrivning här!

Bio

Bestämde nyss med Moa att vi ska glida iväg och se på bio vid 6, vi ska se After Earth! Jag tror at det är en skit bra film faktiskt, med tanke på will och jaden smith som huvudrollerna och själva historien och hur filmen är gjord, det blir nog skit häftigt att se den på den stora duken!
Både igår och idag har varit ganska så tråkiga och jag har nästan inte gjort ett piss förutom att jag var med Moa igår på dan och träffade min kusin igår på kvällen. Känns ganska sorgligt att jag inte har något att göra nu när det äntligen är sommarlov och det känns och låter som att jag inte har några vänner MEN det har jag! Ellen och Amanda är bortresta och minan killkompisar har jag bara ingen lust att umgås med just nu så ja jag har vänner och Moa är perfekt nu så jag är glad ändå :D Haha men ska börja göra mig iordning nu och kanske hinner med ett litet inlägg innan jag åker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback