Skriv din beskrivning här!

Bad week.

Denna vecka har bara bestått av stress och oro inför imorgon... då vi 97:or i stockholm får veta vilket gymnasium vi ska gå på. Jag är sjukt nervös för jag vill inte gå på mitt andra eller tredje handsval så hoppas verkligen på att komma in på mitt förstahandsval som känns bäst.. vilket troligen är anledningen till att jag knappt har lust till bloggen. Kommer tillbaka imorn eller på lördag för just nu mår jag bara allmänt dåligt av tanken på att inte komma in. Ha det bäst så läääänge♥


Åh hoppas du kommer in där du vill :)

Svar: Ja det hoppas jag med.. galet nervös!
None None

2013-06-28 · 04:57:15

fin bologg! Vad ska du göra idag? :D

2013-06-28 · 09:19:07

ååh va spännande, jag vill gå om mitt gymnasium bara för att jag vill ta studenten igen haha

Svar: ja galet nervös! Tycker du att de 3 åren gick fort? KRAM
None None

2013-06-28 · 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback