Skriv din beskrivning här!

20 juni 2013

Hello Darlings! Väskan är packad och på TV:n går Dear John, love that movie. Om ni inte redan viste det, vilket jag inte tror då varken jag eller Ronja har nämnt det men vi ska i alla fall till hennes landställe över midsommar. Det blir hennes familj och Mickes familj, tror jag. Jag och min familj brukar inte göra något speciellt på midsommer eller inget som jag tycker är speciellt roligt då vi brukar gå på midsommarfiranden hos folk jag inte känner eller så bjuder dem hem några hit. Så detta blir nog roligare för mig, hehe! Nu ska jag i alla fall  kolla klart på Dear John, som snart är slut innan jag ska klä på mig och vänta på Ronja och hennes familj, pööööössss!


Sv: Jaa, visst var dem! Hehe. Tack :)

Allt bra med dig idag då? :D

2013-06-20 · 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback