Skriv din beskrivning här!

We got the power

 Hej jag har långt jobbigt hår och leker snygg ATM.
 
 Kollade på Johan Falk Kodnamn Lisa nyss, Joel Kinnaman.. mums. Min mamma sa efteråt till mig att det är roligt att lyssna på mig när jag kollar film ( hon låg i rummet brevid).. jag låg och skrek till min syster som redan hade sett filmen hela tiden ''kommer han dö?.. men nej vad är det här?.. Emilia kommer de bli vänner igen? .. Men hallå nu blev ju han skjuten kommer han dö? .. Men säg dåååå EMILIA'' Jag hatar att inte veta vad som ska hända, får ju panik. 
 
Annars så har jag fått Loreens låt We got the power på hjärnan.. bättre låt kunde ju ha fasnat. Nu tänkte jag faktiskt sova och imorn ska jag förhoppningsvis träffa Ellpish ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback