Skriv din beskrivning här!

Watch me burn

Åhhh är så arg just nu.. klantig som jag är så glömde jag mobilen på toaletten innan konserten och därefter blev mobilen snodd.. visst att man är klantig men förtjännar man verkligen att få mobilen snodd för det? önskar det fanns fler människor i världen som har lite vett i skallen och fattar att man inte tar andras saker.  Hittar jag en mobil på gatan så tar inte jag den.. jag lämnar då tillbaka den till dens rätte ägare, glömmer någon sin plånbok så tar inte jag dens pengar, självklara saker igentligen.. pinsamt att vissa människor aldrig lär sig.. Mobilen fick jag i födelsedagspresent av min farfar innan han dog så den betydde ju mycket och har väldigt mycket saker på min mobil som nu kommer försvinna.. 
 
Nåååja bortsett från det så var Rihanna helt sjukt bra.. har så ont överallt att det är sjukt men har haft galet kul! Stod 2 meter ifrån scen så såg Rihanna väldigt bra när alla inte höll upp sina händer... haha livet som kort. Svårt att beskriva hela grejjen med ord , jag blev tårögd flera gånger men vänner det är lätt en av dom bästa kvällarna i mitt liv .. någon av er som var där? Vad tyckte ni? Bästa låten var fanimej love the way you lie. Måste även säga att förbandet GTA - Good things Ahead var väldigt bra för att vara ett förband!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback