Skriv din beskrivning här!

Myyysig Sommardag

Hej på er! Hur är det med er? Själv så är det prima! Har haft en jätte mysig och varm dag ute på ensta med mycket sol,and matning och massa bad! Årets första riktiga dopp för mig då som har fegat och inte vågat hoppa i innan för att det enligt mig har varit för kallt..haha det var inte så farligt idag och det blir ju varmare när man har varit i en stund ;) Jag gjorde allt det här med Ellen, Moa, Bella och Ellens päron. Jag är jätte nöjd och ska göra dagen ännu bättre genom att köpa glass med Moa och Ellen! Har varit sugen på glass ända sedan igår så nu festar vi till det lite med glass från donken :)
Hur har eran dag varit? Lika solig och härlig som våran? :)
 


myspys :D

Svar: Ja verkligen!
None None

2013-07-13 · 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback