Skriv din beskrivning här!

my weekend

Hello Darlings! Jag kom hem från Göteborg igår där jag spenderat min helg men shopping, cyckeltur och konfirmationsfirande. Måste bara säg att herre min gud vad Göteborg är en härlig stad, alla är så otroligt trevliga, pratglada och glada överhuvudtaget där i gemförelse med här hemma. Mitt från igenstans kom det liksom fram en dam till min mamma och frågade vad hon tyckte om att ha röda skor och det var ingen som kollade konstigt. Man kan prata med främlingar där. Haha, nu låter det som jag varit i Göteborg för första gången vilket jag inte har. Jag har faktiskt varit där ett antal gånger innan man jag har inte spenderat en hel dag på staden som jag gjorde denna gång. Jag och mamma blev tillslut utråkade utav att bara vara i centrala Göteborg den dagen att vi hyrde cycklar och cycklade runt till alla möjliga ställen. Och jag säger bara en sak, CYCKLA ALDRIG I GÖTEBORG. Det är bara upp och nerförsbackar typ, jag skojar inte och det är inte små uppförsbackar utan de är enorma. Men utifrån cyckelturen och just komfirmationsstuden i kyrkan hade jag faktiskt det otroligt bra. Jag kände nu i efter hand att jag behövde komma iväg och bara umgås med familjen och släckten! 
 
 


fina bilder.)

2013-07-02 · 00:26:11

Åh vad härligt med konfirmation!!:D
ha en fin sommar tjejer!!
kram

Svar: Tack detsamma!
None None

2013-07-03 · 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback