Skriv din beskrivning här!

Freedom is when you're doing what you want, loving what you do is happiness

high hopes
Gud det finns så mycket jag vill göra med mitt liv, jag vill resa och upptäcka världen, testa nya saker, hitta min plats i världen där jag hör hemma. Jag vill träffa massa coola människor och inspirera andra.. 
 
Jag vill leva livet och vara lycklig och fri. Jag vill inte ångra senare i livet att jag inte gjorde vissa saker, jag ska följa mitt hjärta genom allt. Jag vill inte känna att jag inte levt mitt liv till 100%. Jag vill ha bra historier att berätta för mina barn och barnbarn.
 
Jag undrar vad jag kommer göra med mitt liv om 3 år, var kommer jag vara, var kommer jag vara påväg och vad kommer mitt hjärta bulta hårdast för? Jag längtar så mycket att jag spricker efter att få hur allt kommer se ut. 
 
 


Sv: Jaa, den var riktigt bra! & jag håller med dig, han var galet snygg faktiskt =)

2013-07-24 · 09:04:15

Hej i min blogg så hittar du en tävling där du kan vinna en klocka om du vill så kan du vara med och tävla det är superkul.
Pss: om du är med så får du en länk av mig där jag ska starta i min blogg veckans länk.

2013-07-24 · 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback