Skriv din beskrivning här!

'Cause we make the hipsters fall in love

Hello! Gick upp strax innan nio i morse och klädde på mig och åkte till Rönninge och badade och solade med Ronja & Ellen.. så sjukt härligt med denna värme! Sen åkte vi in till stan strax efter sex käkade sushi som inte var så värst god.. buuuhu.. Sen blev det Ke$ha på grönan, gaaaalet grym live må jag säga och sjukt rolig att kolla på! Kom hem för en stund sen och ska packa väskan innan jag somnar för imorn ska jag och mina syskon åka ut till farmor och sova där, cozyyy. Jag vet att designen ser lite halvdan ut nu meeen jag ska försöka fixa det i veckan när jag har tid! Sovgott pusss&kraaaam♥


tack så jätte mycket du! :)

2013-07-08 · 12:40:09

ja okej, det förstår jag!! :D

2013-07-08 · 12:59:56

fin blogg:)

Svar: Tack :)
None None

2013-07-08 · 13:49:40

Åh var också där igår, hon var sjukt bra!

Svar: Vissst!
None None

2013-07-08 · 14:58:04

SVAR: åh men ja! Demi är helt underbar, älskar henne så otroligt mycket <3

jag kollade också på Kesha! Hon var grym :D

2013-07-11 · 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback