Skriv din beskrivning här!

Boot Camp

 
Sophie och andra ungdomar blir tvångsskickad till ett läger för ungdomar med problem av sina föräldrar. Föräldrarna tror att de skickar sina barn till en vacker paradis ö där de blir omhändertagna. Men så är det inte alls, på lägret förekommer våld och barnarbete. Det är en film som innehåller blod, svett och tårar.
 
Mila kunis spelar huvudrollen som Sophie och Gregory Smith spelar Ben hennes pojkvän.
 
Filmen är baserad på sanna historier och skulle nog handla i kategorin Thriller/Drama. Jag tyckte filmen var väldigt bra, jag grät ett antal gånger då filmen var ganska grov vid vissa tilfällen.  Tanken av att sånt här faktiskt händer ute i världen gör mig rädd för mänskligheten, uuussssch! HÄÄR kan ni se filmen 
 
Filmen får 4/5 Unicorns av mig
 


SV: Jaså, vad roligt! Jag ska till Kos, du då? :)

2013-07-15 · 10:12:48

Hej! Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg framför mina 200-300 besökare! :)

2013-07-15 · 15:22:42

Sv; visst blir man, så himla gott på sommaren!!
Den där filmen måste jag nog kolla på, verkade ju faktiskt skitbra:)

2013-07-16 · 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback