Skriv din beskrivning här!

Bio tips!

 
Kom nyss hem från stan efter att ha sett denna film med Ellen! Den var sååå sjukt bra och jag + hela salongen skrattade mer eller mindre nästan hela tiden.. Rekomenderar denna film, HÄÄÄR kan ni se trailern.. Den får 5/5 majskorn av mig 
 
Imorn så händer inget speciellt förutom att jag ska på introduktion för mitt nya fabulousa jobb.. haha jag har fått jobb som reklam utdelare och ja det är ju bättre än ingenting.. skönt med extra pengar ju eller vad säger ni? Men tänkte sova nu så vi hörs imorn.. godnaaaatttt ♥


Tusen tack fina du, vad glad jag blir! Den är faktiskt en av mina personliga favoritbilder också :) Kram

2013-07-11 · 08:58:41

sv: haha ja det är han :)

2013-07-11 · 11:10:37

Den kanske man ska se :)

Svar: Det tycker jag verkligen du ska!
None None

2013-07-11 · 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback