Skriv din beskrivning här!

Bästkusten

Ingen sommar utan västkusten♥
 
Hej och välkommna till Moa Edmans blogg, jag heter Ellen och tänkte gästblogga här då Moa bad mig göra det.. Haha, nej men skämt åsido det känns nästan som om detta är Moas blogg visst gör det? Men jag har faktiskt varit på bästkusten i en hel vecka, utan internet på både mobil och dator så det är min ursäkt denna gång. Det har i alla fall varit en underbar vecka i Mollösund med fint väder, sol, bad och skaldjur, LOVE IT! ''Ingen sommar utan västkusten'', det stämmer verkligen. Jag har spenderat några varje sommar där under hela mitt liv och nu när mormor och morfar inte orkade ha kvar husvagnen fick vi hyra en stuga istället för det skulle kännas tomt att inte besöka det i år igen. Har ni något ställe som ni besökt varje sommar sen ni var små? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback