Skriv din beskrivning här!

14 juli 2013

Bild ifrån idag. 
 
Som jag sa i ett tidigare inlägg åkte jag på en liten utflyckt till Gustavsberg, för att vara mer exakt till Artipelag där man det finns lite allt möjligt att titta på. Men jag och mina föräldrar tog oss faktiskt bara en lunch där innan vi åkte till Nacka Forum för att kika runt lite där istället. Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen ett tag och kolla på någon film...Jag vill också säga vila i frid Cory Monteith och att mina tankar går till alla hans nära och kära, speciellt till hans familj och hans fästmö, Lea Michele. Läste faktiskt på twitter att dem skulle gifta sig om två veckor och det gör allt ännu hemskare!
 


Fin bild :)

2013-07-14 · 19:28:39

Vilken fin bild :)

2013-07-15 · 18:22:40

vilken härlig bild!

svar: jag med, grease är definitivt den bästa musikalen!

2013-07-17 · 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback