Skriv din beskrivning här!

Veckans Horoskop!

Stenbocken
22 december – 19 januari
Planeterna vill inget annat än önska dig grattis på födelsedagen, och även om jag försöker hålla planet-snacket nere i horoskopet måste jag bara säga att halva solsystemet är på besök för att ge dig sina välönskningar just nu. Det, om något, är en riktigt fin utgångspunkt. En ny måne är på väg, denna fredag, och det här innebär att det är dags för ditt riktiga nyår. Nu kan du önska dig precis vad du vill och vara beredd på en rejäl skjuts från planeterna. Vet du exakt vad det är du vill och längtar efter? Ta dina första steg ditåt efter fredag. Då har du som mest kraft.

Mest romantiska dag: 11 januari
Lyssna på: Cat Power – Lived In Bars

Källa: Veckorevyn

Lite kul då det stämmer som fan! Tror ni på Horoskop? Vad har ni för horoskop?Jag läser alltid mitt för att det är kul och lite smått larvigt, hah men det stämmer ju ibland och då blir man lite glad!



fin blogg! allt bra? (:

2013-01-10 · 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback