Skriv din beskrivning här!

sorry, but I just have to.

Jag måste bara dissa två saker som nästan får mig spyvärdig för att andra är så sjukt besatta av det. 
Hunters. Förlåt till alla er där ute som äger 1 eller flera par hunters men det är så sjukt fult. Vem vill ens gå runt i gummistövlar när det regnar? Inte jag i alla fall. Så varför vill man då gå runt i det dagligen? Och speciellt i ett par som kostar över 1000 kr och ännu mer om man ska ha den lilla värme sockan(hahha, dööör vad töntigt) när man kan gå ett par för 50 kr. Allt för ett litet märkte. Dessutom vem vill ha ett par skor som varenda än går runt med på stan? Tydligen sjukt många men inte jag i alla fall. Varför följa strömmen när man kan ha en egen stil? 
 

Hollister butiken får en stor diss. Jag får seriöst panik när jag går in i den och i New York var det 1000 gånger värre än i Sverige. För det första hatar jag den som kom på idén med att ha folk som arbeter i början av butiken som säger ''hey, what's up? Welcome to the peir'' bara det får mig att må illa, har ingen aning om varför. Sen när man kommer in är det mörkt i hela butiken så man ser ju inte ens kläderna, samma sak i provrummen, så luktar det alldeles för mycket parfym så man får ont i huvudet och sen är det så mycket folk där så man bara vill smälla av. Och allt detta för att gå runt i samma kläder som alla andra? Pft, nej aldrig säger jag. Det ända som är bra med affären är att det är snygga killar som jobbar där och det är fan det ända som är bra.

 


Åh herregud, du har så rätt.
När man t.ex går in på hollister så luktar det alldeles för mycket och om man inte får huvudvärk av det så får man ont i huvudet av att anstränga ögonen för att se kläderna eftersom att det är så himla mörkt.
Ha det bra!

Svar: Skönt att det inte bara var jag som tyckte det, haha! Kram på dig!
None None

2013-01-05 · 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback