Skriv din beskrivning här!

Rise n' Shine

Godmorgon! Vaknade nyss och är trött som fan! Dagens planer är att först umgås med Farmor&Farfar när dom kommer hit om nån timme! Sen runt fyra-fem så ska jag ta tåget hem till Ellen och sova där! Vi ska nämnligen på halvdag på JB gymnasiet imorn och jag vill inte åka dit själv då jag inte hittar riktigt.. haha! Nån annan som ska dit kanske? ;) menmen nu ska jag upp och göra frulle och en kaffe latte, fyfan vad gott med en latte känner jag nu och sen en varm dusch på det.. Underbart! Haha puss!


sv; tack för din åsikt! :) och tack detsamma! :)

2013-01-20 · 13:41:11

så fin du är :)

Svar: Tack så mycket! :D
None None

2013-01-20 · 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback