Skriv din beskrivning här!

listen to music until I fall asleep♥

Jag ska snart ta och plugga in hörlurarna i mina öron och somna till musik, det är typ det härligaste jag vet! Nej, men jag är lite smått stressad för allt i skolan kom igång så fort, ingen chill vecka här inte. Vi kör med två prov andra veckan och pratar en massa om nationella proven så eleverna får extra mycket ångest så tror jag seriöst mina lärare tänker, nej, men typ i alla fall. Fast jag får ta en sak i taget och röra mycket på mig så att jag blir lung efteråt, hehe! Två tips en lätt stressad människa ger till en annan. Så därför tänkte jag ta och sova nu så jag får annat och tänka på aja, godnatt på er sötisar ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback