Skriv din beskrivning här!

hardcore

 
Hoola guapas! Como estas? Kom nyss hem från Johanna, vi har försökt få fram förslag till klassresan men det mesta har slutat med ångest och ilska.. haha ja det är härligt med en klass där alla bryr sig och engagerar sig! Men men ska chilla en stund innan jag drar och möter Saga i C och sen ska vi hem till mig och göra pizzzaaaa, fyfan vad nice.. Vi är båda lite sjuka så en hemmakväll blir superbra! Haha tagga gymmet på måndag sen då.. har ätit massor av skit nu när jag har varit sjuk! Men ha en bra lördag hjärtisar , Puuuuuuuuuuuss&kraaaaaaaaaaaaaam!
 
 



Sv: Ja, den skolan verkade vara ett jättebra alternativ för mig! :)

2013-01-26 · 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback