Skriv din beskrivning här!

happy birhtday, Moa♥

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja eftersom det inte finns ord för hur mycket du betyder för mig. Hur länge har vi kännt varandra? Snart 5 år och egentligen är det inte jätte länge (eller kanska så) men ändå känns det som om vi har kännt varandra betydligt längre då vi känner varandra utan och innan och vi har många fina minnen ihop. Haha, kommer aldrig glömma första gången vi var med varandra och vi åkte till Tumba för att äta på donken och sedan hur du började driva runt i Tumba centrum. När du satt i den där leksaksbilden eller vad det nu var och typ skrek, haha. Sen får vi ju inte glömma Thailands resan och New York resan, alla sommrar vi spenderat på Ensta Ö och såklart i Smögen(även om det bara varit två gånger), ditt landställe(haha, 1 gång) osv. Vi har riktigt många fina minen om man tänker efter, allt för många för att skriva ner men ett som jag aldrig tror jag kommer glömma var när vi gick runt typ halva Salem och bara pratade ut om allt mellan himmel och jord. Det var typ en utav de första gångerna vi verkligen pratade om ALLT och det kännes sjukt skönt även om vi båda har lite (ganska) svårt med att yttrycka känslor, haha lite komiskt att vi båda är sånna. Och även fast vi är sånna som har svårt att prata om allt vet jag ändå att du alltid finns där för mig även om det bara skulle vara någon strunt sak och jag hoppas verkligen att du vet att jag finns för dig om du skulle behöva prata eller något annat, det spelar ingen roll om det bara är en strunt sak eller om du bara vill prata av dig så finns jag här, I promies you. Det jag ville med det här inlägget var att säga grattis på 16-årsdagen ännu en gång och att jag älskar dig! Hoppas du haft en bra dag och kvällen även om vi varit i skolan, haha. Puss på dig!♥ Juste du får ju inte glömma och tänka på vad du vill göra för något med mig också som en liten födelsedagspresent från mig till dig!


Fin blogg! Allt bra? :)

2013-01-10 · 19:03:49

åh tack så mycket du! :) kram

2013-01-10 · 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback