Skriv din beskrivning här!

DISS

Börjar bli riktigt irreterad nu.. På riktigt! Jag hatar all denna jävla hysteri runt kändisar och vad de får och inte får göra! De är stora nog för att bestämma själva över vad de ska göra med sina liv. Vill Justin Bieber knarka.. snälla låt honom! Ja det är dumt som fan men det förstår han väl antagligen själv utan att alla jävla skitungar skär sig och skriver '' Can't handle this, won't stop cut before JB stops taking drugs''. BLÄÄÄÄÄÄ på er. Jag orkar inte, SÖK HJÄLP!!! Justin Bieber förstår antagligen konsekvenserna men det är hans EGNA val.Kan bara folk sluta lägga sig i andras liv, ni känner inte dom? Man lägger sig inte i främlingars liv!Dom är människor precis som vi, när folk klagar på en så mår man ju dåligt och blir ledsen såklart! När man mår dåligt gör man ofta andra dumma saker, det här kanske bara triggar Justin till att göra mer dumma saker.. Klart att man får älska en kändis och sådär men att börja skada sig själv för hur nån annan som man inte ens känner beteér sig är inte friskt! Jag tycker det är rent patetiskt över hur folk kan skada sig själva för det här.. Jag är ingen Belieber, Tycker grabben är grym på det han gör och så.. inge mer än så men hur kul kan det vara att ta så jävla mycket skit.. Vi vet ju inte ens om det är sant! Haha tyck vad ni vill.. Det är min åsikt! 
 
 Tumblr_mgbog3ypgv1riw7g7o1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback