Skriv din beskrivning här!

babybrother's birthday!

Gud vad jag hatar att säga ''tänkte ha paus nu ett tag'' och sen känna två dagar senare att faaaaaan vad jag vill blogga! Haha kunde jag inte känt så då? Dock tycker jag att designen är ful som fan och så 2012 ;) haha , vill ha något frääänt och mysigt! Ska försöka fixa något härligt! Är det bara jag som längtar asmycke till våren och sommarn? hatar denna kylan och slasket för att snön smälter! Vill ha ljusa dagar och mysiga och fina outfits utan att behöva ha en asstor jacka! Skulle vara härligt ifall tågen och bussarna gick som de skulle också.. eller vad säger ni? Idag fyller iallafall min lillebror 4 år.. Älsklingsgubben börjar bli stor nu! hehe satt farmor&farfar har varit här på middag o fika! Det var supermysigt..dom gick nyss satt jag har satt mig vid mitt barbord och börjat fixa med mina naglar.. Jaaa men ska fortsätta med det nu! Vi hörs snart igen, Pusssss&Kraaaaam hela dan!
Världens finaste lillebror!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback