Skriv din beskrivning här!

9 januari

Hej Darlings! Haha, såg precis Moas inlägg om tights som byxor och vi har länge gått pratat om hur sjukt fult och allmänt pinsamt det är när folk går så. Vi brukar alltid skämta och säga 'vet ni att det finns linnen på H&M för 50kr' eller lite diskret säga *host, host* 'dra ner linnet' eller något liknade. Nej, men seriöst det är allt annat en snyggt och bara pinsamt så varför gå så? Minns när jag var yngre och man hade till och med linnet långt ner till jeans, goa tider det! 

Aja, vi drar ett stäck där, bokstavligen, haha. Nej, men idag åkte jag i alla fall in till stan med Moa och några andra tjejer från klassen för att Moa och Johanna skulle på öppet hus på NTI gymnasiumet och vi andra var där som sällskap. Ja, det var väl mig dag, hehe inte så intressan men vems är på en vardag? Men ska ta och få i mig något litet och äta medans jag kollar på ett avsnitt av Hart of Dixie, pussar! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback