Skriv din beskrivning här!

3 januari 2013

Hej Darlings! Just nu ligger jag i min säng här i stugan i Trysil, är helt slut i både kropp och skäl men det är inte så konstigt då vi var tvunga att staka oss upp för en backe, haha inte det roligaste jag gjort då det i princip tog kol på mina lår. Jag är ju inte den tränaste människan här i världen snarare tvärt om. Dessutom tvingade jag mig själv att åka två åk efter det för att jag inte hade någon lust att åka tillbaka till stugan helt själv. Aja, får väl tagga träningsvärk imorgon, men nu ska jag ta och sätta igång en film eller något PUSS! 


Superfin bild :)

Svar: Tack, men det är inte jag som tagit den xd
None None

2013-01-03 · 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback