Skriv din beskrivning här!

21 januari

Hej Darlings! Jag har haft/har bloggtorka, har inte riktigt någonting att blogg om. Jag har liksom loggat in flera gånger på bloggen för att skriva ett inlägg men det har aldrig lyckats bli något, hehe. Men sånt händer ibland. Idag har jag i alla fall varit på en sån här halvdag på JB gymnasiumet i liljeholmen och även på öppet hus på media gymnasiumet i Nacka. Det är sjukt vilken beslutsångest jag har, båda skolorna har många plus men ävem några minus så jag har ingen aning om vilket som kommer vara mitt första handsval men vi får väl hoppas på att det klarnar snart, eller hur? Jag har ju liksom till 15 februari att bestämma mig! Aja, jag kommer kika in här lite då och då under bloggtorke peridoen så får vi se när jag kommer tillbaka, puss på rumpestumpen så länge!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback