Skriv din beskrivning här!

16:23

Tumblr_m39njige3p1r93wiqo1_500_large
Sitter nyduschad i soffan och tare lugnt! Vi gymmade i 1 och en halv timme.. satt nu är man seg i hela kroppen! hehe men det vare värt, vi gick till Ronja och åt efter och jag ramlade på vägen så jag har ett blåmärke på låret och mitt knä är svullet, HAHAH orkar inte! Nej men ska ta det lugnt nu en stund och sen ska jag fixa mig för att åka och fira min kusin som fyller 6år  idag.. Kulkul! Men vi hörs senare, PUSSS&KRAM!


då var vinnaren av veckans blogg dragen, vann du inte? anmäl dig igen!
direkt länk: http://sarairene.blogg.se/2013/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-01-07 · 17:09:53

ÄLSKAR känslan efter ett träningspass. Längtar redan tills jag får svettas sönder igen, fastän jag nyss tränade. HAHA

Svar: Vet vad du menar! :D
None None

2013-01-07 · 17:22:11

Va kul o gymma :)

2013-01-08 · 02:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback