Skriv din beskrivning här!

10:45

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och käkar frulle! Idag ska jag förhoppningsvis dra till gymmet och skaffa gymkort och sen efter ska jag, Ronja & Ellen träna också! Men får se.. måste ha mammas underskrift på något papper och har inte fått tag på henne ännu! Vilka har börjat skolan än då? vi börjar imorn :( men vi hörs snart! Jag ska äta upp och ringa mamma lite mera och leta fram träningskläderna.. Pusss!
Meeeegan , babe!



Sv: tack så mycket! Vill ni göra bloglovin byte? :)

Svar: Visst lägg till oss och säg vilket nummer ni blev så gör vi detsamma sen!:)
None None

2013-01-07 · 11:10:21

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: Tack så mycket! Ja det är bara bra med oss! Själv?:)
None None

2013-01-07 · 12:52:43

Sv nu har jag lagt till er men när jag gjorde de genom mobilen så visades inte vilket nummer de blev:/ men säg till när ni har lagt till oss! :)

2013-01-08 · 07:00:12

Fast nu såg jag vilket nummer! Jag blev nummer 37 så säg till när ni följer os och vilket nummer! :)

Svar: Så nu följer vi er och vi blev nummer 3 :)
None None

2013-01-08 · 07:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback