Skriv din beskrivning här!

piece of me

Tumblr_lq6ntb4hab1qe494co1_500_large
Du är anledningen till att jag inte ger upp, ditt leénde och dina ord är det som får mig fortsätta när det är svårt. Men nu är du påväg härifrån, jag vet inte om jag kommer klara mig utan dig.. jag kan inte förlora dig nu. Jag har precis börjat tro att allt ska bli bra igen. Jag vill inte säga hejdå till dig imorn, jag vill inte behöva göra det.. Det är inte rätt, jag vill att du ska stanna. Vad ska farmor göra utan dig? För att förlora er båda finns inte i min värld. Hur ska jag klara av att gå i skolan, det är redan nu svårt att ta mig dit.  Imorn kanske inte är slutet men jag vet att det är nära nu och jag vet att du kommer få det bra när det tar slut, all smärta kommer försvinna och det är viktigast för mig men det gör så jävla ont att tänka sig en värld utan dig.
Jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid göra det,  jag kommer aldrig sluta tänka på dig och kan du lova mig att när detta tar slut att du inte försvinner helt utan att du alltid finns vid min sida ändå? Att du säger till när jag gör fel. Lova att vi ses igen.
 
Fan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback