Skriv din beskrivning här!

11 random saker om mig

- Jag säger ofta '' Fan vad fula kläder, affären borde skicka hem det till mig '' när jag vill ha kläderna
 
- Min musiksmak är cepe, gillar allt från You me at six till Justin bieber & One Direction
 
- Jag är obsessed med nitar 
 
- Jag är en nattmänniska 
 
- Actionfilmer är det bästa jag vet
 
- Kollar alltid en extra gång ifall dörren är låst när jag går på toa
 
- Jag kommer alltid ihåg massa oviktiga saker men när det gäller skolan så minns jag inte lika bra
 
- Jag hatar allt som innehåller krossade tomater, ketcup och och så funkar men krossade tomatbitar är vidro
 
- När jag var yngre älskade jag Tokio Hotel och ägde en fanpage för dom, Tvillingarna Kaulitz ..mums
 
- Jag gör det här för att jag har grymt tråkigt 
 
Acl73cj3_large
Bill är fan en babe nu, hatade hans jävla manga hår men nu asså bortsett från färgen så är han är babe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback