Skriv din beskrivning här!

1 februari 2013

Hej Darlings! Sitter här i sängen med min katt(aka menskudde) och dör lite för att jag har mensvärk och är förkyld på samma gång! Men jag är ändå på ett super bra humör men det har nog allt göra med att jag och Ronja fick Justin Bieber biljetter, WOOOOOPWOOOOOP! Haha, det har varit så sjukt krånligt med dem där biljetterna för först skulle pappa fixa dem från något hotell eller något sen skulle han få köpa biljetter från globen till hans 3:dje konsert men dom gick istället till Biebers fan club så då fick vi vara med och fightas om biljetterna istället vilket var lyckat! Så den 24 april ser ni mig och Ronja där bland alla galna, skrikandes, gråtandes belibers(stavning?) så om ni ser två tjejer som inte gråter, skriker eller dör så är det vi, haha och det är bara att komma fram och hälsa! Men ska ta och sätta igång en film eller något annat nu, pussar!!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback