Skriv din beskrivning här!

Jag vill göra något

Jag är så jävla sugen på att starta något prejekt! Något som har med mode eller tonårsproblem att göra men vet inte riktigt vad, har pratat med måååånga av mina kompisar om det här med det blir liksom aldrig av! Men nu har jag bestämt mig för att sätta igång med något.. Who is with me? Nejmen seriöst ifall du är intresserad så får du gärna slänga iväg ett mail till mig [email protected] där du berättar vem du är, intressen, ålder och gärna lite om din modestil och du kanske har en stark åsikt om något? teeeell me (bilder är inget måste men alltid kul att se vem man har att göra med) Att bo i stockholm är inget måste men ett +... huugggs
 


Låter intressant!

2013-12-18 · 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback