Skriv din beskrivning här!

give him a break, seriously.

 
Jag kunde inte ungå att höra hur två tjejer satt och pratade om Justin Bieber på tåget hem idag. De satt och pratade om hur han har förändrats, hur hans musik har förändrats och hur det har gjort så att de har fått en "annan syn" på honom. Jag kan ju tillägga att jag inte är ett Justin Bieber fan men seriöst kom igen, ge pojken ett break. Han har varit framför spotlightet under hela sin tonårsperiod och vad annat kan man förvänta sig än att det ska förändra någon, dels förändras man när man växter upp (no shit), det är något alla gör ÄVEN kändisar och det är inte direkt lättare när hela världen vakar över honom som en hök. Jag säger inte att det ger honom rätten röka gräs som han gjorde(?), speciellt inte när han är en förebild för så många, men han måste ändå få göra misstag som vilken annan person som helst. Han är ju trots allt bara en människa och ingen robot. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback