Skriv din beskrivning här!

Första advent

Lite så jag känt denna helg.. varit riktigt trött och på skit dåligt humör utan några speciella anledningar alls men men. Idag vaknade jag runt 10 av att mamma lyssnade på julmusik vilket hon också spelat hela dagen lång. Sjukt hur fort året faktiskt gått, första advent idag liksom?! Det andra jag upptäckte idag var att Paul Walker dött, en av huvudrollerna i Fast and furious filmerna.. Vilket också är mina favoritfilmer. Han hade en 15 årig dotter så det är fett tråkigt! Rest in peace Paul♥ 
 
Det har varit en väldigt trist helg men tror faktiskt att det behövdes men nu längtar jag till att få komma på bussen imorn, lyssna på Rihanna i en halvtimme innan jag möter Siri och åker vidare till skolan med henne och träffar Julia och äter den där jävla frallan innan Magda dyker upp och vi har lektion. Jag är så jävla nöjd fast så jävla onöjd med mitt liv just nu, ganska meninglöst ändå men jag orkar inte bry mig. Jag är glad fast ändå inte, jävla humörsväningar.
 


Fin Bild! :D

2013-12-03 · 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback