Skriv din beskrivning här!

That's how it is

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på 100 år men har inte haft någon lust och så kommer det nog att vara ett tag nu för jag pallar inte alltid och har inte alltid något att skriva så det är så det får bli helt enkelt.
Nu när Moa och Ellen är bortresta så har jag hållt på med annat som att träffa andra vänner och framför allt kollat på min brors hockey skola i brynäs! Hur kul som helst och han är jätte duktig! Men det som drog med dit nästa hela förra veckan var nog en av Robins tränare, oh herrreee vilken muuummmmmsssig typ! Haha. Jag kom hem i söndags och igår på kvällen så umgicks jag med Amanada,Josefin,David,Oliver,Jesper ,Lukas och Freddie hemma hos Josefin med musik och prat :)
Idag så har jag ingenting planerat..hoppas på att jag får något att göra ikväll men tills dess så ska jag nog inte göra något
Från Robins hockey skola :)
. Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback