Skriv din beskrivning här!

Sunday

 
Imorn går jag in på min andra skolvecka och det känns faktiskt helt okej. Skulle ljuga om jag inte sa att jag faktiskt nästan ser fram emot att åka till skolan imorn. Ganska galen känsla ändå, jag har hatat att gå till skolan i flera år och ny helt plötsligt så gillar jag det! 
 
Helgen har varit bra och lagom händelserik faktiskt, i fredags så var det som sagt firande av Izabella som gällde. Det blev middag och bio med brudsen, vi kollade på The Mortal instruments som jag älskade! Igår så träffade jag Ellen på eftermiddagen och vi åkte en till stan och hängde i slussen ett par timmar där vi gick i butiker och fikade och därefter så blev det sleepover hemma hos henne. Idag vaknade vi lagom tidigt och åt frukost innan vi begav oss till gymmet, vilket blev väldigt halvdant då vi båda var ganska otaggade på att ens träna! Därefter blev det lunch i solen i sällskap av Ronjisarna! 
 
Nu på kvällen har jag badat och tagit det lugnt, mina ögon känns just nu väldigt tunga så ska byta om till pyjamasen och sen ska jag bädda ner mig i sängen och sova så att jag orkar med denna vecka.. efterlängtade sömn säger jag bara! Hoppas ni alla har haft en himlans bra vecka för det har jag, höhö puss&kram my lovers♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback