Skriv din beskrivning här!

new in

1 av 2 nya toppar från Brandy Melville, love. 
 
My internet is driving me craazy! Igår så träffade jag Saga på eftermiddan, vi drog till Barrtorp för att bada & sola men solen gick i moln precis när vi kom dit så vi satt på bryggan och snackade och drack Trocadero istället, cozyyy! Sen när jag kom hem så var jag helt ensam hela kvällen och lyckat nog så funkade inte vårat internet på hela kvällen, kul kväll liksom.
 
Dagens planer var först att åka ut till farmor och jobba men skjuter upp det till imorn och stannar hemma och städar mitt rum istället, ska även försöka dra mitt lata ass till gymmet för en gång skull.. nu kan jag inte skylla på att jag inte vet vart mitt gymkort är för det hittade jag igår.. jaja pussss&kram♥


Jättefin!:)

2013-08-12 · 18:02:46

Jätte fin design du har på bloggen!

2013-08-12 · 18:28:39

Åhh vad snyggt linne!

2013-08-12 · 18:31:19

SV: Bilden jag skulle ha i headern blev inzoomad typ. Jätte svårt o förklara, men jag satt någon timme och till slut så fixade det sig! :D

Btw älskar linnet!!<3

2013-08-12 · 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback