Skriv din beskrivning här!

Don't drop that thunthunthun

Hello! Åkte som sagt in till We are sthlm idag med min kusin.. stannade dock bara i 5 minuter, det var så tråkigt ja. Vi gick runt i lite affärer och jag hittade massor av kläder som jag vill ha, varför händer det alltid när man inte har pengar?  
 
Nu på kvällen så åkte vi iväg för att träffa en kille som min kusin haft kontakt med, det roliga var att det visade sig att han var kompis med vår andra kusin Adam så vi åkte dit och hängde med den här killen och våran kusin Adam och deras kompisar.. Roligare än vad jag trodde att det skulle vara! 
 
Har knappt fått någon sömn inatt då Isabella kom så tidigt och jag hade väldigt svårt att somna om så nu ska jag/vi faktiskt sova. goodnight, sleeptight lovers♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback